Szanowni Państwo, informujemy, że 15 grudnia 2018 r. nastąpi zmiana strony internetowej Express Banku Spółdzielczego w Rzeszowie.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

EBS SMS - Express Bank Spółdzielczy

Oferta Oferta dla firm EBS SMS

EBS SMS

system automatycznych powiadomień umożliwia łatwe i szybkie uzyskanie informacji o aktualnym saldzie rachunku w formie SMSa

Zapytaj w placówkach banku lub zadzwoń
17 850 11 55
zobacz lub pobierz
zasady bezpieczeństwa
taryfa opłat i prowizji
Pomoc techniczna:
tel: 17 850 20 59
email: ebank@expressbank.sgb.pl

Usługa EBS SMS zapewnia dostęp do informacji o stanie rachunku za pośrednictwem wiadomości SMS. Korzystanie z usługi jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok. Warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie konta w EBS oraz telefonu komórkowego zarejestrowanego u jednego z polskich operatorów sieci komórkowych.

Usługa EBS SMS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego Klienta. W razie zmiany lub utraty telefonu, wykorzystywanego do realizacji Usługi, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Banku.

Usługa EBS SMS umożliwia uzyskanie informacji generowanych automatycznie raz dziennie w dni robocze o zadanej godzinie, w wariantach:
– powiadamianie o saldzie
– powiadamianie o zmianie salda
– generowanych na żądanie poprzez wysłanie do Banku zapytania o stan środków na rachunku w postaci wiadomości tekstowej SMS; zapytanie może być wysyłane jedynie z telefonu zadeklarowanego przez Klienta

Uruchomienie Usługi EBS SMS jest proste, wystarczy złożyć wniosek o dostęp do Usługi, w którym należy określić:
– numer rachunku, którego mają dotyczyć komunikaty SMS
– numer telefonu komórkowego, na który mają być wysyłane komunikaty SMS
– podpisać umowę dotyczącą świadczenia usługi

zalety

łatwość i szybkość dostępu

oszczędność czasu i pieniędzy

pełna kontrola pieniędzy

niski abonament za korzystanie z usługi