Reklamacje
Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji
Klient Express Banku Spółdzielczego w Rzeszowie ma możliwość złożenia reklamacji, czyli wystąpienia zawierającego zastrzeżenia dotyczące świadczonych usług lub działalności Banku.
Bank zapewnia możliwość złożenia reklamacji telefonicznie poprzez kontakt z Centralą Banku, korzystając z numeru telefonu: 17 850 11 55 lub przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej wysyłając e-mail na adres sekretariat@expressbank.sgb.pl.
W celu uzyskania szczegółowych informacji należy zapoznać się z Informacją dotyczącą zasad składania reklamacji/skarg/wniosków w EBS. Poniżej znajdują się wzory formularzy reklamacyjnych w wersji dokumentów pdf.
Pliki do pobrania
Rozmiar: PDF, 0.15 MB
Załącznik nr 2 - Formularz reklamacyjny dla Klienta Instytucjonalnego
Rozmiar: PDF, 0.19 MB
Załącznik nr 3 - Formularz reklamacyjny_karta_ dla Klienta Indywidualnego
Rozmiar: PDF, 0.23 MB
Załącznik nr 4 - Formularz reklamacyjny_karta_dla Klienta Instytucjonalnego
Rozmiar: PDF, 0.20 MB
Załącznik nr 5 - Formularz reklamacji ubezpieczeniowej
Rozmiar: PDF, 0.16 MB