W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

Reklamacje - Express Bank Spółdzielczy

O Banku Reklamacje

Express Bank Spółdzielczy

Centrala
ul. Rejtana 49/11b
35-326 Rzeszów
tel. 17 850 11 55
e-mail: sekretariat@expressbank.sgb.pl

Zasady składania i rozpatrywania skarg i reklamacji

Klient Express Banku Spółdzielczego w Rzeszowie ma możliwość złożenia reklamacji, czyli wystąpienia zawierającego zastrzeżenia dotyczące świadczonych usług lub działalności Banku.

Bank zapewnia możliwość złożenia reklamacji telefonicznie poprzez kontakt z Centralą Banku, korzystając z numeru telefonu: 17 850 11 55

Formularze reklamacji w wersji dokumentów pdf