Szanowni Państwo, informujemy, że 15 grudnia 2018 r. nastąpi zmiana strony internetowej Express Banku Spółdzielczego w Rzeszowie.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Niedokonanie zmian ustawień przeglądarki internetowej na ustawienia blokujące zapisywanie plików cookies jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na ich zapisywania. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

arrow arrow2 faq_chart faq_mess faq_doc faq_folder faq_clock faq_mail firma czlowiek uniqueArrow rolnictwo arrow-bold-down arrow-bold-left arrow-bold-top arrow-bold-right arrow-light-top arrow-light-left arrow-light-bottom arrow-light-right fb twit googlep hours ikonkainfo linkedin mail okooutline partnerstwo phone scrollTo sgb_ikonka_phone2 solidnosc stabilnosc tradycja where arrow arrow2 download alert login sgbglownaikona1 menu_toggler compass arrow-triangle-top arrow-triangle-bottom close search

mobile e-BANK EBS - Express Bank Spółdzielczy

Oferta Oferta dla Ciebie mobile e-BANK EBS

mobile e-BANK EBS

umożliwia szybki i łatwy dostęp do rachunku za pomocą urządzeń mobilnych

Zapytaj w placówkach banku lub zadzwoń
17 850 11 55
zobacz lub pobierz
zasady bezpieczeństwa
taryfa opłat i prowizji
Pomoc techniczna:
tel: 17 850 20 59
email: ebank@expressbank.sgb.pl

Instrukcja usługi mobile e-BANK EBS Informacja towarzysząca transferom środków pieniężnych

mobile e-BANK EBS umożliwia dostęp do usług bankowych poprzez Internet z wykorzystaniem urządzeń mobilnych (tablety, smartfony). System działa w przeglądarce internetowej obsługującej HTML5. Stworzony został przy wykorzystaniu najnowszych narzędzi i technik informatycznych.

Warunkiem korzystania z usługi jest:

mobile e-BANK EBS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego Klienta. W razie zmiany lub utraty telefonu, wykorzystywanego do realizacji Usługi, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Banku

mobile e-BANK EBS jest dostępna dla Klientów e-BANK EBS, wykorzystujących do logowania autoryzację:
– kodami sms
– kluczem Televox z kodem PIN oraz, po wykonaniu aktywacji usługi mobile e-BANK EBS wraz z podaniem nr telefonu na który będą przesyłane kody sms.

Po aktywacji usługi, na podany numer telefonu zostanie przesłana informacja o możliwości logowania się do systemu mobile e-BANK EBS.

zalety

łatwość i szybkość dostępu

oszczędność czasu i pieniędzy

pełna kontrola pieniędzy

dobra szybkość działania