Spółdzielcza Grupa Bankowa

Zastrzeganie kart

  • w przypadku zgubienia lub kradzieży karty należy niezwłocznie dokonać zastrzeżenia karty telefonicznie w PolCard oraz w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia potwierdzić zastrzeżenie w formie pisemnej w Oddziale Banku prowadzącym rachunek
  • Posiadacz rachunku może zastrzec wszystkie karty wydane Użytkownikom do rachunku
  • w przypadku zatrzymania karty w bankomacie należy skontaktować się z bankiem lub firmą, do której należy bankomat, sytuacja taka może zdarzyć się z kilku powodów i nie oznacza automatycznie, że ktoś chce nas okraść lub że karta jest uszkodzona
  • zatrzymanie karty w bankomacie i automatyczne jej zastrzeżenie powodują kolejne trzy błędne próby wprowadzenia numeru PIN
  • zastrzeżenie karty powoduje niemożliwość zrealizowania transakcji autoryzowanych przez Bank
  • zastrzeżenie karty nie może być odwołane
  • w przypadku utraty karty za granicą można skorzystać z:
    – awaryjnej wypłaty gotówki – użytkownik otrzymuje jednorazowo pewną kwotę
    – wydania karty zastępczej – użytkownikowi dostarczana jest karta zastępcza podobnej funkcjonalności
  • aby skorzystać z jednej z tych usług należy skontaktować się z Bankiem lub organizacją płatniczą, we współpracy z którą karta została wydana
  • by otrzymać nową kartę, w miejsce utraconej lub zastrzeżonej, należy skontaktować się z Oddziałem Banku prowadzącym rachunek
  • Bank przejmuje odpowiedzialność finansową z tytułu używania utraconej Karty przez osoby nieupoważnione od momentu dokonania telefonicznego zgłoszenia zastrzeżenia w PolCard z wyłączeniem operacji dokonanych przy użyciu prawidłowego PIN po fakcie zgłoszenia utraty karty
  • Użytkownik karty może skorzystać z ubezpieczenia dla posiadaczy kart płatniczych zapewniającego bezpieczeństwo w przypadku nieuprawnionego użycia karty lub kradzieży gotówki pobranej z bankomatu, ubezpieczenia kosztów leczenia za granicą, ubezpieczenia ochrony prawnej, czy też ubezpieczenia na życie oraz następstw nieszczęśliwych wypadków na czas podróży
  • Klienci posiadający kartę płatniczą SGB mogą korzystać z Krajowego Systemu Zastrzegania Kart, obsługiwanego przez Związek Banków Polskich.
  • System zastrzegania Kart pozwala zastrzec kartę bez konieczności pamiętania numeru infolinii do banku. System ZBP oparty jest na technologii rozpoznawania mowy, a jego funkcją jest automatyczne przekierowywanie klientów na infolinię SGB, celem dokonania zastrzeżenia karty.
  • Numer telefonu pod którym funkcjonuje System Zastrzegania Kart to (+48) 828 828 828.
  • Dodatkowe informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej www.zastrzegam.pl
  • System zastrzegania Kart to:
  • rozwiązanie pozwalające na szybkie zastrzeżenie karty płatniczej nawet jeśli nie znamy numeru telefonu do swojego banku
  • kluczowym elementem systemu jest zautomatyzowana infolinia IVR, wykorzystująca technologię rozpoznawania mowy (portal głosowy)
  • portal głosowy przekierowuje posiadacza karty do właściwej infolinii wydawcy w celu zastrzeżenia karty

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z polityką RODO.

Zamknij komunikat