EBS SMS - usługa powiadomień SMS

Usługa EBS SMS zapewnia dostęp do informacji o stanie rachunku za pośrednictwem wiadomości SMS. Korzystanie z usługi jest możliwe z dowolnego miejsca na świecie, a także dostępne przez całą dobę i przez cały rok. Warunkiem korzystania z usługi jest posiadanie konta w EBS oraz telefonu komórkowego zarejestrowanego u jednego z polskich operatorów sieci komórkowych.
Usługa EBS SMS przypisana jest do jednego numeru telefonu komórkowego Klienta. W razie zmiany lub utraty telefonu, wykorzystywanego do realizacji Usługi, należy niezwłocznie zgłosić ten fakt do Banku.
Usługa EBS SMS umożliwia uzyskanie informacji generowanych automatycznie raz dziennie w dni robocze o zadanej godzinie, w wariantach:
– powiadamianie o saldzie
– powiadamianie o zmianie salda
– generowanych na żądanie poprzez wysłanie do Banku zapytania o stan środków na rachunku w postaci wiadomości tekstowej SMS; zapytanie może być wysyłane jedynie z telefonu zadeklarowanego przez Klienta
Uruchomienie Usługi EBS SMS jest proste, wystarczy złożyć wniosek o dostęp do Usługi, w którym należy określić:
– numer rachunku, którego mają dotyczyć komunikaty SMS
– numer telefonu komórkowego, na który mają być wysyłane komunikaty SMS
– podpisać umowę dotyczącą świadczenia usługi